Ozge_ozdemir Merhabalar 35+1 günlük hamileyim vajinamda ağrı ve batma hissi var yürümekte zorlanıyorum neden olur acaba başına gelen varmi
Rabiamesut01 Ozge_ozdemir ay bende 35+2 bazen ağlamak istiyorum o ağrıdan hele yürürken çok canımm yanıyor sanırım bizim bebişler erken gelmeye niyetli 😅
Ozge_ozdemir Benim sezeryan olucak normal olsa korkardım o ağrıdan ama sezeryan olunca aklıma takıldı