Esrakayikci canim cok doktor gezdim esim ilk basta bayan olsun dedi sonra bakti ki bayan doktorlar sorunlu.bosver erkege gidelim erkek doktorlar daha iyi demeye basladi.. yani yanlis anlama bende bayanim ama misal esiyle sorun yasar cocugu hasta olur ozel gunu olur bi isi ters gider ya da herhangi olumsuz birsey yasar hemen islerine yansitiyorlar yani hepimiz bayaniz oyleyiz ama erkek doktrlar oyle olmuyor egolari sifira yakin oluyor ve bayanlara nazaran daha ilgili davraniyolar acikcasi ben tipta her bolumde oncelikle erkek doktr seciyorum .Tabi her bayan doktor boyle degildir ama cogunlugu bu sekilde 😅 sen doktorunu birakma , doktor degistirmek yeni bir doktorla kontak kurmak cok zor .Ben doktoruma her anlamda gereken soruyu cekinmeden sorabiliyorum