Meryem_41 Kızlarımın arası 27 ay. Hep derdim araları az olsun beraber büyüsünler başka arkadaşa ihtiyaçları olmasın bu devirde kime güvenecekler birbirlerinden başka. Anları anlarını tutmuyor yeri geliyor birbirlerine en iyi arkadaşlar yeri geliyor en azılı düşman gibiler 🙈 ama şu an iyi ki diyorum bi anda beraber büyüdüler. 6 ve 4 yaşındalar ve ikiside şu an abla olmaya hazırlanıyorlar kardeşleri için aralarında iş bölümü bile yapmışlar. Heh tabi zor mu zor bende tek büyütüyorum çocuklarımı.