Parsmommy sem1 Yağız aslında çok güzel bir isim ama anlamı karanlık,ters huysuz inatçı yani bence anlamida önemli o yüzden Burak 👍
Nurr29 Parsmommy anlamı gerçekten böyle mi ? Ben internetten baktığımda yiğit doru esmer çıkıyor bende yağız düşünüyordum
Sena41 Parsmommy oglumun adi yagiz 5 yasinda ve cok uyumsal parmakla gosterirler bence herkes koymali tavsiye ederim 💗💗💗
Kubragnssvr63 sem1 yağız ❤️bizim cinsiyetimiz henüz belli değil ama erkek olursa bende yağız koyucam inşallah 🥰
Parsmommy sem1 benimde aklımda olan bir isimdi ama anlamından dolayı vazgeçtim 🤦 yinede karar sizin tabiki sadece bir bilgi 🤗
Barabar sem1 bence Burak sebebi ise bizim ailede bir yağız var ve kımse yazdığımız gibi ismi telaffuz etmiyor herkes bazen ben dahil yaaağz diyoruz 😅 bu ihtimali atlamayın derim
Parsmommy Nurr29 evet malesef anlamı bunları da barındırıyor isterseniz detaylı araştırın bahsettiğim anlamları da göreceksiniz 😔