_nr_ benimki ikiz oğlan kusma,bulantı çok oldu benim ya ağlayarak kusuyordum artık onun dışında hiç belirtim yoktu 12. Haftada bitti o da zaten 14.haftaya kadar da 3 kere şiddetli kanama geçirdim o durumlar zor oldu ikiz olmasından kaynaklıydı o da siz de nasıl durumlar hayır en sıcaklara denk geldik hamile olmak için karnım büyükçe alev ateş hepten basıyor