Allahkahretmesin1 prime üyesi olun zaten çok ucuz. Ertesi güne geliyor çoğu şey ben yıllardır eğer aradığım şey amazonda varsa hep oradan alıyorum. İade süreçleri kargo süreçleri hepsi çok kolay ve profesyonel. Açılmış kullanılmış şeyleri bile iade alıyorlar çoğu zaman. Bize geçende kargo yoğunluktan 1 gün geç geldi haber de verdiler ama ona rağmen özür dileyerek bu ay prime üyelik ücreti almayacaklarını söylediler aksaklık yaşandığı için. Ya da atıyorum indirim zamanları oluyor siz bir ürün alıyorsunuz eğer o ürünün fiyatı indirimden sonra daha çok düşerse aradaki farkı iade ediyorlar. Ama aldığınız üründe dikkat edin kargo ücreti yüksek rakam yazıyorsa yurtdışından geliyordur o bazen uzun zaman alabiliyor. Prime üyesi olduğunuzda türkiye deki ürünlerde kargo hep ücretsiz.