Ege_mommyy_11 Ben ahşap tercih ettim şimdilik bende yatak odama koyacağım. Görüntü olarak hoşuma gittiği için tercih ettim daha çok birde sağlam oluyorlar diye düşünüyorum. Bir tanıdığım uzun zamandır kullanıyor. İkeadan kademeli aldım ben. Park beşik tercih eden daha çok oluyor sanırım katlanma, taşıma, hafiflik açısındanda o avantajlı olabilir. Benim katlama veya biryere giderken taşıma götürme dururum olmaz diye düşünüyorum birde dediğim gibi görüntü olarak ahşap varken park beşik alamadım 😂