mekselinaa 35+5 haftalıkken suyum geldi sabah hastaneye gittim doktor doğum başlamış dedi yatış verdi 2 ağustosta gece 1 de bebeğin kalp atışları yavaşladığı için acil sezeryan oldum bebeğim 1945 kilo doğdu solunum sıkıntısı yoktu 12 gün küvezde kaldı bir hafta önce eve çıktık kilosunu toparlasın die kaldı küvezde sende üzülme allahın izniyle kavuşursun yavruna canım 🫶🌸