pembeblog Merhaba 15 temmuzda kalp durması sonucu kürtaj oldum 15 ağustosta karin ağrım filan oldu ama şuan hala adet olmadım. Kaç gün gecikmesi normal çocuk istemiyoruz şuanda 🙏
1palyaco pembeblog ben temmuz 4de olmuştum kürtaj . Doktora ne zaman adet olmazsam geleyim diye sormuştum eylülde hala olmadysan gel demişti .
Pimiriya pembeblog kürtaj işlemi çok can yakıyor mu? Galiba bende olacağım bebeğimin kalp atışları malesef yok…
Kfybstn92 pembeblog ben işte Ocak 23 ünde kürtaj oldum Mart 1 diye hatırlıyorum ama 5 ide olabilir adet oldum bı anda belirti olmadan sonra belli bı sure sonra pıhtılaşma vs testi yaptırdım genetikten
Kfybstn92 @pembeblog Bence değişebiliyor şehrine gittiğin hastaneye göre 1 ayda sonuçlanmıştı benimki. Pıhtılaşma çıktı bende çok az doktorum hamile kalınca iğne başlattı karından
Srp53 Ess91 benim de sürüyor 4 gün ama miktar olarak azalma oldu ikinci adetimi görüyorum şu an sadece tuvalete gittiğimde idrarla birlikte kanama oluyor onun dışında ped bile koymuyor korkuttu beni de bu durum