Youngmotherr Kızlar özür dilerim normal doğumdan sonra dikişler varken ne zaman büyük tuvaletinizi yaptınız benim dikişlerim can yakıyor hala 😵💫🥺
Esmagrr Youngmotherr benim 6 7 dikişim vardı ve sıvı sulu beslendim hiç kabızlık yaşamadım eşimle beraber Totomu yıkıyorduk ılık suyla valla başka ne yapayım
Roro37 Youngmotherr ben doğum yapalı 4 gün oldu çok fazla dikişim var benim de biraz da dikişler açılır diye korkuyordum açıkçası 3. Günde çok küçük de olsa büyük tuvaletimi yapabildim sıvı ve sulu beslenmeleye çalılıyorum hala acıyor çünkü
Youngmotherr Sebnem9593 Bebiş napsın uyuyor azcık sarılık var gibime geldi doktor tabrcu ederken bir şey yok dedi ama anne yüreği evham yapıyorum Ahlas Berk koyduk ismini 🤍
Youngmotherr Esmagrr ya benim 6-7yi geçkin dikişler şuanlık yapamıyorum tabi ama yaparken acı çeker miyim diyorum 🤦🏼♀️😅
Youngmotherr Vildanozhan ya bana gyno ferrol mü ne yazmış parol ve antibiyotik yazmış ama etki eder mi bilmiyorum ya
Sebnem9593 Youngmotherr İsmiyle yaşasın canim Sarilik olunca çok uyuyor uyanmakta zorluk çekiyor diyorlar.Vakti-vaktinde uyandir emzir İnsaAllah deyildir olsa bilirlerdi
Youngmotherr funnymummy hep emiyor o konuda sıkıntı yok ağlamadan da uyandırıp emziriyorum daha 2 günlük belki yenidoğan sarılığıdır diyorum ama bakalım salı gittiğimizde belli olacak