Masal_0 Kızlar 7 haftalık gebeyim doktor kese büyümüyor umutlanma ya kalbi durur yada düşük olur dedi çok üzülüyorum cuma günü tekrar gidicem daha önce böyle birşey yaşayıp düzelen var mı çok üzülüyorum cevaplarınızı bekliyorum 🥺
MerveUmutAsel Masal_0 mallesefki bu sorun başıma geldi bebeğim çok sağlıklıydı ama kese büyümüyordu kontrole gittiğimde doktor aynı şeyleri söyledi 2 gün sonrada kalbi durmuş dedi kürtaj olmuştum çok geçmiş olsun dilerim hersey gönlünüzce olur
Damla-coban Masal_0 benimde kese bir anda duzensizlesti doktor düşük olur dedi 2 3 gün sonra kanamam başladı kaybettim Umarım sizinki güzel örnek olur 🙏
Masal_0 4 tane doktora gittim aynı şeyi soylediler polikistikte var bende 1 yılın sonunda bebek sahibi olduk ama Boyle birşey oldu çok üzülüyoruz düzelme ihtimali çok düşük dedi doktorlar
Masal_0 MerveUmutAsel size de çok geçmiş olsun peki neden büyümüyor bunun bir sebebi yok mu doktorunuz ne dedi
MerveUmutAsel Masal_0 bende kan pıhtılaşma sorunu çıktı ilk bebeğimide bu yüzden düşük yapmıştım gelişmiyordu sonra tekrar hamile kaldım ondada kese büyümedi sonra kızıma hamile kaldım kan sulandırıcı kullandım çok şükür 22 aylık oldu yine gebeyim bundada kullandım çok şükür suanlık bir sorun yok
Damla-coban Masal_0 evet ilk gebelikti doktor normal ilk gebelikte böyle.olmasi dedi aşağı yerleşmiş zaten sebebi oydu 6 haftalikti
Masal_0 Damla-coban daha sonra tekrar hamile kaldınız mı sağlıklı doğdu mu kusura bakmayın çok soru soruyorum
Damla-coban Masal_0 estağfurullah 2 ay oldu kürtaj olali 2 ay korunduk bu ay denedik yumurtlama günlerimi degerlendirdik regl me 2 gün kaldı bir kaç belirti var hissediyorum gibi ama korkuyorum test yapmaya bekliyorum öylece 🥹🙏
Masal_0 Bekledigimmucizemm bilmiyorum ki bebek büyüyor kese büyümüyor sağlıksız gebelik dedi. Neyden kaynaklandığını da bilmiyorum kafam çok karışık cuma günü tekrar gidecem
Masal_0 Bekledigimmucizemm gönderi ekleyemedim ama normalde kaç olması gerekiyor kağıtta 10.7 cm/2.3 yazıyor ama doğru yere mi baktım bilmiyorum