yenibirannis Biraz ayakta duruym yada yürüyüm hareket ediyim belim cok ağrıyor uzanınca bi süre sonra geçiyo ama bugün yarım saat mutfakta kahvaltı hazrladım belim ağrıdı normal mi yaşayan varmı bilgisi olan ☺
Sebnem9593 yenibirannis 33+2deyim otururken bile 15dakikayi geçerse belim ağrıyor normalmi bilmiyorum 1haftadir boyle
yenibirannis kahvesever__ ay maşallah az kalmış senin ama aramızda 6 hafta var bu haftalr da da oluyomuydu
kahvesever__ yenibirannis 30 haftada başladı benim ağrılarım doğru düzgün oturamıyorum sürekli ağrıyor
yenibirannis kahvesever__ ayy kıyamam Rabbim yardımcın olsun canım kolay doğumların olsun inş bi avazda kurtul sağlıkla kucağına al inş🙏
kahvesever__ yenibirannis inşallah canım çok teşekkür ederim ☺️ güzel dileklerin için sende sağlıkla kavuş inşallah 🙏
yenibirannis Sebnem9593 Bnmde sadece yatınca iyi hissediyorum oda bi süre sonra kalcam agrıyo acıyo napıcaz bilmiyorum 🤦🏻♀️
Sebnem9593 yenibirannis 24haftasindan erken doğum riski yüzünden yatiyorum Benim belki de o yuzdendir oturunca yuruyunce kasık ağrısı oluyor