Yeni77 Sanırım basur oldum. Yanma dışında herhangi bir sıkıntım yok fakat makat bölgesinde elime geliyor. Bu gebeliği, doğumu etkiler mi doktora gitmeli miyim?
Sinem_45 Yeni77 Gecmis olsun canım benim gebeliğimin başında oluşmuştu kantaron yağı kullandım şuan basurdan eser kalmadı tavsiye ederim şifa olur inşallah 🌸
Basak3503 Bende bugun fark ettim dış basur olmuşum hayatımda ilk defa şok oldum😂 acı ağrı kanama hiçbir şey yok valla iyi kötü bilmiyorum bende bekliyip bilgi alıyım internette ışık suya oturmanın iyi geldiği falan yazıyordu ama😂
Yeni77 Teşekkür ederim benim de ilk defa başıma geldi normal doğumu etkiler falan diyen bile oldu endişelenadim
TgbHmz Bende de oluşmuş 33+5 deyim çarşamba doktor kontrolüm var soracağım bakalım belki bişey önerir afederdesniz elime gelince korktum bazen çok acıyor bazen hiç demek hep aynı sorunlar hamilelikte 😊