Balbebek012 Kızlar yenidoğan bebeğim var çiş yapınca bel göbüş hep çiş oluyor bez bağlarken pipiyi nasıl koyuyorsunuz acaba
Feyzabeyoglu Balbebek012 ayy benim de kızımdan sonra oğlum olacak simdii Sayende bende öğrencem pipiyii nasıl koyacagimi😅😅
KuzeyinAnnesi10 Balbebek012 direk yatır canım yukarı doğru olursa zaten rahat edemez asıl düz aşağı doğru olursa rahat eder
Elif949494 Balbebek012 🤣🤣 allh iyilik versin yaa bnmde erkek şurda durayım bakayım ben suratıma yapmasından korkuyorum
Balbebek012 Zeyzey055 canı acımaz mı aşağı köy derken ters mi çevireyim yoksa sağ veya sola doğru hafif aşağı mı yapayım mı
Minikperi Memelerine doğru değil bacaklarına doğru koyun işte acımaz merak etmeyin. Üste doğru koyuyorsanız yer çekiminin aksine doğru işiyordur doğal olarak her yere çıkar ☺️
Kumru_6694 1ay sonra sorcağım muhtemelen soruyu sormuşsunz😁😁 valla bende ne yöne yatırcam sıkıştırır mıyım diye düşünüp duruyorum şimdiden bende öğreneyim bari burdan