Deniizzz125 ben 12 haftalık hamileyim asla belirti yok şuan bazen oluyor bazen olmuyor
korka korka gittim doktora her seferinde bu haftama kadar doktora hepsinde kötü şeyler duycam sandım ama hep iyi şeyler duydum defalarca bu duruma düşmeme rağmen şuan bile sizin hislerinizin aynısı var hiç geçmicek gibi bu korku :)