1vldndyrki Kızlar, genelde herkes 5+ da kese bir hafta sonra kalp atışı görülmesi gerekiyor mu ? Gebelik oluşursa bekleyip gitmek daha iyi olacak sanki … aşırı stresli galiba bu süreç 🙈
1palyaco 1vldndyrki ben keseyi 5+4 de görmüştüm ilk kez ozaman gitmiştim belki öncesinde gitsem görünür müydü bilmiyorum . Kalp atışını da 6+4 de duymuştum . Stres yapmayın duyarsınız inşallah 💜
surfermom 1vldndyrki kan sulandırıcı kullanacağım için o kadar acele ettim ki daha 5 haftalık bile değildi, ilk gittiğimde doktor döl yatağı oluşmuş falan demişti 😀 sonra 5. Haftada keseyi gördük, 5+6 olmalı vajinal olarak kalp atışını dinledik ❤️
1vldndyrki 1palyaco kese ve yolk saç aynı anda görünmesi gerekiyor mu bilginiz var mı mesela 6 da kese 7 de kalpte dahil ysaç görünür herhalde değil mi 🙏🏻
Kzmveoglm 1vldndyrki yok aslında karışık değil söyle ki 6+ demek 6. Hafta artısı ise gün sayısı mesela 6+4 gibi ama benim kastettiğim 7. Hafta 6+ değil yani ☺️ umarım anlatabilmişimdir 😁
Zeze03 İlk gebeligimde 5+3 öğrendim keseyi gördüm. 7+4 kalp atışını 10 haftada cinsiyeti öğrendim :) şu an ikinciye gebeyim 5+1 bugün. 4+1 de keseyi gördüm gitmek için açıkçası biraz beklicem 7 haftadan sonra gidesim geliyor kalp atışını duyayım diye :)
1vldndyrki Zeze03 maşallah baya erkencisiniz :) tecrübe olunca beklemeye çalışmak ben de bunu yapmıştım 🙈
Zeze03 1vldndyrki evet ilk gebeliğim iki hafta önden gitti hep sanırım bu erkenlik hep ondandi iri bebekti birde 4.020 doğdu 38+0 da
Fhnxxhnxdhnbg- Bende bugün gittm 5+2 iki kese var ama bebek gözükmüyor dedi doktor cuma tekrar gitcem korkuyorum bişey olmaz inşallah