64Demet64 Selam arkadaslar Yarından itibaren 34+0 ve benim bir kac gündür ayak sismelerim taban agrilarim basladi hava cok sicak. Ayakkabi terlik sığmıyor evde neler yapa biliroz soguk suya sokup yukari kaldirmaktan baska ?😒
Serap-asel 64Demet64 valla kapsamda gecmıyo bende 36+3 haftadayım ama aşırı ayak tabanlarım ağrıyo bıde allarım ağrıyo avucumu kapatamıyrm
Lafayette 64Demet64 tuzu kesin yada azaltin. Bol su icin. Semiz otu yiyin. Ayaklari yukari kaldirmak cok iyi aslinda devam edin
Sm135 64Demet64 bende 34+4 ün özellikle sabah uyanınca ya da gece tuvalete kalkmak istemiyorum tabanlarıma acıyor ayaklarım 55 numara oldular hiç bişey iyi gelmiyor🥹
64Demet64 Serap-asel sizliyor resmen tabanlarim terlik bile sigmiyo carsamba dr a nasil gitcem bilmiyorum esiminn46 nr terliyinimi giysem napsam🤣
Serap-asel 64Demet64 😀😀😀😀valla yenı aldığım üç bır ayakkabıyı giyemedim bu yaz hep terlık gıydım ayakkabı gıymeyı ozledım 😀ama sabah kalkınca daha felaket ağrıyo
64Demet64 Sabah gece dinlendigi icin sis olmuyor ama oglenden sonra basliyor. Terligim bile olmuyor sisince
64Demet64 Lafayette suyu zaten cok iciyorum tuzlu cok yemiyorum bunlardan degil bence zaten sicaklardan birden oldu bir hafta oncesine yoktu bakalim artik
64Demet64 Sm135 aynen gece uyanunca sanki bin ton olmuslar gibi oluyor oglene kadar iyi ogleden sonea davul
64Demet64 Irem97- aynen esim ovuyor biraz 1 saat tepeye diktim.bugun iyi gibi oldu indirdigim an sisiyor