Yarın 41+1 oluyorum ve yatışım yapılacak suni sancı ile başlatacaklar. İlk doğumum çok moralim bozuk kendi sancım nst de çıkıyor düzenli ama ben hissetmiyorum. Açıklığım da hiç yok bu nedenle saatlerce suni alıp sezeryaana dönmesinden tedirginim 😓 Benım gibi olanlar var mı motiveye ihtiyacım var