Merhbalaarr 7 aylık bir oğlum var ve bez konusunda son 1 aydır çok sorun yaşıyorum. Kullandığım marka sızdırma yapıyor ve en pahalı olanlardan birini kullanıyorum bunu yaparken de kalite farkına para ödediğimi düşünüyordum. Açıkçası şaşırdım böyle yapmasına şikayet de ettim ama geri dönüş alamadım. Siz hangi bezi kullanıyorsunuz ve böyle bi sorun yaşadınız mı hiç?