Minetdm Kbr_24 ben de dogumu orda yapmayı düşünüyorum ama bildiğim bir dr yok çarşamba gunu için randevu aldım Demet Acar Sayın adında bir doktora . Bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim 🤗 birde doğum yapanlar memnunlarmi acaba 🤔
Serpilinumudu Kbr_24 Nihan İlhan Oruç tabi doktora denk gelebilirseniz çok iyi doktor ama asistan oluyor genelde
EslemBosnak Kbr_24 iki kez muayene bir kezde aciline gittim ondan sonra gitmekten vazgeçtim doktora vs denk gelmiyorsun asistanlar stajerler bakıyor herşeye memnun kalmadım ama sizin tecrübeniz farklı da olabilir
Kbr_24 Serpilinumudu anladım teşekkür ederim inşallah denk gelirim oraya atandım ayarlarım inşallah 😊😊
Serpilinumudu Birminikannesi1 evet normal doğum yaptım kendim güzel doğum yaptım ama asistan olan doktor Allah’ın cezaası asla onu unutmam bebeğin eşini çıkaramadı beni mahvetti tam 2 saat belki daha fazla karnıma bastırıp elini içime soktu ve şu an belki 20 den fazla dikişim var onun yüzünden
Birminikannesi1 Serpilinumudu doğumda da mı asistan doktor var ya ne kadar saçma bu doktorlar nerde ki o zaman resmen hastaneden soğumaya başladım size de çok çok geçmiş olsun
Serpilinumudu Birminikannesi1 doğumda hiç bi uzman yoktu doktorundan tutun ebesine kadar hepsi asistan ve stajyer