tugceela95 ben sleepy bio mavi renkli kullanıyorum ıslak mendilde aynı şekilde sleepy yenidoğan sarı olanı, 9,5 ay oldu bir şikayetim yok çok da iyi hem de uygun fiyatlı, şu an tekrar hamileyim yine sleepy mavi aldım seneye fiyatlar artar diye şimdiden aldım 😂