Kızlar merhaba 37 ye girmek üzereyim ilk bebeğim mecburi sezeryan oldu o yüzden bu bebeğim de sezeryan olacak çam Sakura hastanesine gidip sezeryan olan var mı? Süreç nasıl ilerliyor sadece spinal mi oluyor genel anestezi yapıyorlar mı? Doktorlar nasıl? Dikiş estetik mi ? Genel olarak memnun kaldınız mı? Merak eden arkadaşlar içinde tecrübelerinizi paylaşırsanız iyi olur