Birbahargunu Biz bi dolap aldık kurulum ücretli dediler neyse zaten çok büyük değil kendimiz kurarız dedik bin pişman olduk. Dolabın malzemesi kalitesiz olduğu yetmiyormuş gibi üstüne yanlış parça koymuşlar. Aradık söyledik eksik olan parçayı göndeririz dediler 10 gün bekledik geldi, yine yanlış parça. Santimine resmine kadar çekip atmanıza rağmen ikinci kez de yanlış gönderdiler üçüncüde kurabildik dolabı ortada durdu 1 ay. Kısaca müşteri memnuniyeti sıfır,kalite sıfır.