filialunae pinaarrylmz he bilmiyorum evet yüzük şeklinde oluyor ama ilk oluşum aşamasıdır inşallah baktım benim de tam yuvarlak değil ilk usglerde
Hdemir1618 pinaarrylmz benim doktorum ama hiç kürtajdan bahsetmedi ben sekizinci haftada gittim alttan muayene edelim dedi ben istemiyorum dedim iki hafta sonra gittim benim gittiğim doktorum çok iyiydi hiç kürtaj vs demedi vallahi sağ olsun
pinaarrylmz Hdemir1618 daha 6. haftamda bos gebelikte olablr dedi bi doktor sinir oldum beslenemedm moralim bozuldu şimdi doktora gittiğimde bebeğimi görsem çok üzülcem neden kendimi bıraktım diye
pinaarrylmz 2727dfne ciddi olamazsın😃😅vay beee 12. haftaya kadar görmesek kurtaj oluruz kesin nasıl beklemiş nasıl doktorlar alalım dememiş
2727dfne pinaarrylmz doktoru demiş bekliyelim diye normalde 10. Haftada alıyorlarmış onun doktoru demiş ben 14e kadar bekliyorum demiş 12 de görmüşler
2727dfne pinaarrylmz evet bende onda dogum yapıcaktım ama hastane cok pahalıydı geri gidemedim nerden baksan 58 60 yaşında vardı cok iyi doktordu ama cok sertti cok fazla gülmezdi
pinaarrylmz 2727dfne yaşından da tecrübeli oldugunu anlıyoruz demekki bu vakalarla karşılaşıyordu ve 14. haftaya kadar bekletmek istiyordu şimdiki doktorlar 6-7. haftada kurtaj diyo