asel_asl 10 haftalık tüp bebekle hamileyim ve henüz kimseye söylemedik eşimle. Karnım büyüyene kadar da söylemeyi düşünmüyoruz nazardan korkuyorum açıkçası. 3 tane yılan eltim var ve beni hiç sevmezler bende onları. Sevineceklerini sanmıyorum yıllardır bebek sahibi olmak için uğraşıyorum o yüzden büyük tepkiler gelecek biliyorum. Enerjilerinden korkuyorum .. siz ne zaman söylemiştiniz hamileliğinizi merak ediyorum
Lafayette asel_asl ailelere 2aylikken, akrabalar da 5aylikken ogrenmisti, tup bebek bizim de, anne baba kardes disinda tup oldugunu soylemedik,tembihledik, malzeme vero ceneleriyle ugrasamiycam
Aybarssmom_ 4 haftalıktı öğrendiğimde sadece annemler ablamlar kayınvalidemler falan biliyordu. 7 haftalıkken görümcemin düğünü oldu neredeyse herkes öğrenmişti 🥲 kayınvalidemler kimseye söylemedik diyor ama işte 😅😅😅 senin yerinde olsam 3 aylık olana kadar söylemezdim 2.trimester olana kadar
asel_asl Aybarssmom_ ben zaten 3 ay dolduktan sonra da söylemeyi düşünmüyorum ama bence şüpheleniyorlar 😅 çünkü davet ediyorlar gitmiyorum hiçbir yere riskli olduğu için.. bazen annemlere söyleyesim geliyor ama annem dayanamaz arar herkesi biliyorum o yüzden karnım dışardan belli olunca herkes anlar zaten o zaman söylicem gibi
asel_asl Lafayette aynen öyle 🙄 benim kaynanam parasını dert ediyor eşime. Benim de devamlı yüzüme vuruyor🙄bundan önce 3 başarısız denemem var ordan biliyorum bunu henüZ söylemedik dırdırlarını hiç çekemicem
cokkasmabeabi asel_asl anneanneme 2 aylıkken, eşimle kızım öğrendikleri an her gördüklerine söyledi, akrabalara da daha yeni söyledik 34 haftaligim
Aybarssmom_ asel_asl ay en iyisi o zaman insanların nazarı değiyor valla, göbeğim belirginleşti foto atmıştım 4 gün sonra acillik oldum çok şükür önemli bişey değildi
Hmyraltnts asel_asl Kaynanamlara hemen söylemiştim ama diğer akrabaları 10 yada 11. Haftada öğrendiler çok rahatsızlandığım için. Kendi akrabalarım babannemgil vs de 18. Haftada öğrendiler arkadaş çevreme de 5 6 aylıkken söyledim. Bence sende 4 5 aylık olana kadar kimseye söyleme canım canın nasıl istiyorsa öyle yap gitsin kimseye bişeyin hesabını vermek zorunda değiliz niye sakladınız vs derlerse öyle uygun gördüm dersin 💋❤️ Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻
asel_asl Pinklove ne güzel ailelerin de ağzı sıkıymış bizimkiler olsa tüm Türkiye’ye canlı yayın yaparlar 🙄
Sevde96 asel_asl 4 haftalikti test yaptığımda, o gün söyledim anneme de kayinvalideme de, eltime de😂 1 hafta icinde herkes öğrendi, saklama gibi bir düşüncem olmadı hiç.
asel_asl Sevde96 ay ben korkarım bişey olacak diye bi de beklenen ve istenen bi gebelik benimki tepkiler büyük olur 😅
Nslhn_dyg asel_asl kendi ailem annem babam kardeşim kaynanam görümcem dışında kimseye söylemedim söylemeyi de hiç planlamıyorum 7+2 zaten uzaktayım göbeğimi falan kimse de görmez :)
yusufalpmom asel_asl ben ilk bebegımde çevreme cınsıyeti bellı olunca duyurdum yine duyurmayacaktım ama eşim çalışmıyordu hem cinsiyet hem iş haberi alınca mutlulugumu paylaşmak ıstemıstım bu bebegımdede daha görmeye gitmedik 7 haftalık oldu dün paylaştık ailesiyle
Sevde96 asel_asl Benim de öyleydi 6-7 kişi rüyasını bile görmüştü yakın zamanda. Sevindireyim bari garipleri dedim😂 Nazara inanırım, çekerim de ama bu konuda ne bileyim saklamak istemedim🙈 Allah nasip etmişse doğurmayı olur elbet dedim😊 Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin💕
asel_asl Sulegnlts ilk gebeliğimde 6 haftalıkken söylemiştik inananın bütün sülaleye yaydı kaynanam 🙄ve sonrasında 17 haftalıkken kalbi durdu bebeğimin. O zaman eltim arkamdan doğuracağı çocuk da kendisi gibi olacak geberip gitse de kurtulsak demişti o içime işledi resmen.. bu sefer korkuyorum kötü düşünceli kötü enerjili insanlardan.. karnım iyice büyüyene kadar söylemeyi düşünmüyorum 😞