Neroca Bebegimin organ taramasinda bir böbreğinde genisleme var dediler ama korkacak hic bisey yok genelinde oluyor bu dogumdan sonra geciyor dedivarmi bunu yaşayan
gamzecgr Neroca ben de çok duydum bunu gebelikte olup doğduktan sonra düzelen erkek mi bebeğiniz erkek bebeklerde daha sık oluyormuş galiba
Sahdormommy Neroca benim ikisindede genişleme var dedi ve şuan Dr da hep bakıyor hala aynı genişlemede inş sağlıkla düzelirler canımsıkıntı etme kendine bende ilk çok üzüldüm
Aysukuzey06 Evet benimde ilk oglumda oldu. Hamilelikte vardi dogumdan sonra gecti kendi kendine üzülme.
Neroca Sahdormommy dogumdan sonra düzelir dedi doktor rabim cumlemizinkini saglikla kucagimiza almayi nasip etsin