Beybilimomy Kızlar aranızda yalancı sancısı olmadan doğuma giden oldu mu benim çok nadir oluyor sancım ve az sürüyor 38+1 deyim merak ediyorum nişan gelip suyu gelip yalancı sancısız doğuran var mı aranızda
Baharoloji Beybilimomy evet 4 cm e yakın açılmam vardı ama bir şey hissetmedim sancı da açılmada durmuştu suni verdiler 3,5 saate doğum oldu
Beybilimomy Baharoloji yaa sancım yok diye üzülüyorum inşallah benimde açılmam olur çok zorlanıyorum bacağım ağrıyor