Gebeyim15 7 haftalık gebeyim halim yok kalkamıyorm yattığım yerden sanki beynime kalk git gel talimatı veremiyorm o kadar kendimi halsiz hissediyorm karnımda değişik bi ağrı var 2. Gebeliğim ilkinde böyle bişey olmadı başına gelen var mı niye böyle oluyor
Sumeyye_g Gebeyim15 hafif kasık ağrıları normal benek yerleşiyor benimde 2 gebeliğim ve ilkinde asla böyle olmadım bunda aşırı iştahsızlık mide bulantısı halsizlik sürekli yatıp uyumak istiyorum ama asla uyunmuyorda çok değişik birşey geçecek diye bekliyorum onun dışında doktor normal diyor
BegumGunduz Gebeyim15 kan tahlili yaptırdınız mı? Ben de öyleydim TSH yüksek çıktı muhtemelen o yüzdendi. İlaçla düzene sokuyoruz şuan çok daha iyiyim
Aybarssmom_ Benim de öyleydi 🥲 karnımda ağrı yoktu ama kasıklarım belim sanki biri içerden çekiyormuşcasına ağrıyordu