Ay3 Merhaba kizlar, 12. Haftamda ultrason için doktora gitttim. Bebegin fizyolojisi ile ilgili seyleri soyledikten sonra, coraspirin yazdi. Neden yazdiniz dedim rahime giden damarlar daralmis dedi. Usg’de gözükür mu bu ?
gamzecgr Ay3 çok geçmiş olsun ama doktora inanmıyor musunuz da burda söylenene mi inancaksanız merak ettim şuan bunu
Nnoktaa Ay3 aynı şey benim de başıma geldi 18. Haftada coraspin kullanmamı söyledi. Emin olamadığım ve normalde aspirin kullanamadığım için bir başka doktora gittim. Ki önceliğim hematoloji idi. Gittiğim diğer doktor da aynısını söyledi. Kan tahlili istedi. Her gün değil de 2 günde bir içmemi söyledi. Coraspirinin bir zararı olmayacağını ilave etti. Tecrübem belki size de yardımcı olur. 🥰