gurbetcianne97 Zehrasavci bade isminde badem diye çok dalga geçilebilir okulda sanki bilemedim. Kulağa hoş geliyor da çocukluk yaşlarında zor olur sanki
Nergishane gurbetcianne97 eliz yerine de yeliz der dururlar çocukların hayal gücü o kadar geniş ki şok oluyorum 😆
defnezumram Zehrasavci bade içki demek anlamından ötürü çocuklarınıza koymayın deniliyor eliz daha güzel bence🌸🌸😊😊
gurbetcianne97 Nergishane evet çok haklısın yeliz deseler yine bi isim oluyor da badem direkt dalgaya giriyo malum 😅
Mino21 Zehrasavci Ben Bade ismini çok seviyorum. Eliz çok karıştırılacak bir isim bence. Elis mi Eliz mi? Yeliz mi Eliz mi? gibi zorlanabileceği karışıklıklar olabilir.