incim23 2_erkekannesi_ evet ben de orayı düşünüyorum ama yoğun bakımı yok diye biraz tereddütlüyüm açıkçası
2_erkekannesi_ incim23 Evet malesef öyle bir sorun var ama diğer hastanelere göre fiyati makul , zaten hemen bir sorun olduğunda devlet hastanesine sevk ediyolar 🌸
htcktkym incim23 çok teşekkür ederim buldum şimdi randevu almak için biraz beklemem gerek galiba 29 una kadar gösteriyor ben 16 eylül de gitmeyi düşünüyorum tam 22.haftanın içinde