Elifhafsamelisa Merhaba hanimlar biz suan 31+5 olduk bugun lavaboya gittimde kan bosaldi baya kurulama animda pecete kan oldu acil gttim acilmam ve sancim yok aynisi 11 gun oncede olmustu adalat croton progestan ve proton igne yaptirmistim haplara devam ediyorum bu sekilde olan varmi doktora gttimmi suyu eşi bebek iyi yat dinlen diyor ama surekli ara ara boyle oluyor sabah gene gitcem varmi boyle olan ??????
Selale_bati Elifhafsamelisa bende 32 haftadayim ilk haftalarda kanamam oldu ama dedigin gibi degil simdide olmuyor postun uste kalsin diye yaziyorum bilgim yok
Elifhafsamelisa Caglasmsk plesenta normalde de canim bugun ebe bebgin hareketleri kilcal damarlari zedeliyodur oda kanama yapip biriktirip bi sure bosaltiuordur belki diyo kafa karistiriyor iyice
Elifhafsamelisa Asilinannesi gittim canim ebeler bakti acilma sanci yok sabah polikilinige git dediler doktora gidiyorum erken dogum riski var diyo ama su su yuzden demiyor
Desertrose Benim 25.haftada kanamam başladı çok doktor gezdim rahim ağzında yara var dendi aynı durumlardı ve yorulduğum zaman muhakkak oluyordu 4 kez oldu en son 32+5 te suyum geldi birden ve doğum yaptım şuan bebeğim küvez de çok dikkat edin hiç yorulmayın iş yapmayın inş sağlıcakla kucağınıza alırsınız