Hamişler merhaba..
Bugün 30+5’teyim. Öğlen vajinamdan 1-2 damla kan geldi. Aklım çıktı bir an afalladım. İnşallah erken doğum belirtisi değildir diye hep dua ettim. Çünkü son bir haftadır normal şeyler yaşamıyorum. Kalçama giren ağrılar mı dersiniz, bacağıma giren kramplar mı dersiniz. Bariz zor yürüyorum. Karnımda da sertlik olunca🫢 Direkt kadın doğum acile gittik. Karından ve vajinal muayene yapıldı. Açıklık gözlenmedi, bebişte iyi görünüyordu. Sonra nst’ye bağladılar orada da her şey normal çıktı. İdrar tahlilimde temiz çıktı. Doktorlarda neye bağlı olduğunu pek anlayamadılar. Bir daha bu tarz bir şey olursa kan ve su durumu gibi yine gel denildi. Benzer durum yaşayanlarınız oldu mu haftasından önce🌝