Sedaseriner Perşembe günü doğuma girecek ve Bn grip oldum. Neler önerirsiniz daha hafif anlatmam için. Bide griple iken doğuma alıyorlar mu? Belden uyusturma olacak
Aybarssmom_ Canım çokta yapacak bişey yok gibi limonlu çay falan içebilirsin çok geçmiş olsun🙁 doğuma alırlar bence bi bilgim yok ama o zamana kadar da iyileşirsin inşallah