Kizlar geçen hafta doktora gittim ve plasenta kanama alanları gördüğünü ancak şimdilik bebeğe Bir zararı olmadigini 28.haftada net olarak bebeğe etki edip etmeyecegine bakacağını söyledi , bebekte gelişim geriliği vs olabilir dedi ve bunu duyunca çok üzüldüm aklımdan çıkmıyor hiç . aynı durumu yaşayan ve sağlıklı şekilde doğum yapan var mı fikirlerinize ihtiyacım var 🥺