minikmelegim_ Eşim askerde. Akıllı telefonunu elinden aldılar şuan kameralı tuşlu telefon var onda. O bize multimedya olarak bşr fotoğraf gönderdi ama bizden istediğinde fotoğraf gitmiyor. Nasıl gönderebilirim bilgisi olan var mı?
Minikperi MMS’in açık olması gerekiyor galiba. Bir de imessage’ı ayarlardan kapatıp göndermeyi deneyin. Kontörünüzün olduğuna emin olun. Faturalıysa sıkıntı yok zaten 🌸 bunların tamamını “Mesajlar” ayarlarında bulabilirsiniz.