Bos Herkse merhaba. Gecen hafta persembe cati muayenemden 1 gun sonra nişana bdnzettigik bir seyler geldi (hala emin değilim) ve cati muayenemden beri hala ufak ufak kahverengi lekelenmelerim oluyor. (Nisan geldikten sonra lekelenme devam ediyor sanriim ?) Fakar bugun ic camasirimda bir islaklik gordum. Bas parmagimin buyuklugunde, renksizdi. Akinti mo yoksa suyum siziyor mu karar veremedim. Boyle bir sey yasayan, duyan bilen var mi? Nolur acile gidin demeyin, yurtdisinda yasiyorum ve emin olup hastahaneye gidebilriim anca
E23ww Benim suyum azalmisti sizinti seklimde geliyodu ama ben akintimda cok oldugu icin o sanmistim yyani kisaca sizabiliyo ama enfeksiyon kapabilme olasiligi olabilirmis ama en kisa zamanda bi gorunn istersen
Bos E23ww 38. Haftamdayim. Aslinda son 2 haftadir akintim baya azalmisti. 4 gundur de lekelenmem oluyordu. Simdi takip edecegim sizinti mi diye. Senin cok oluyor muydu? Nasil anladiniz sizinti oldugunu, muayenede mi?
Bos Bi el atin su posta :/ biraz once baktim yine biraz islaklik vardi. Acaba boyle olduktan sonra mi suyunuz geldi?
Neroizm Amniyon sivisi olup olmadigini test eden bazi urunler var. Eczaneye danisip bu urunlerden edinebilirsiniz. Amniyom test pedi veya amniyon test cubugu. Turkiye’de al-sense ve amniosign isimleriyle satildi. Bulundugunuz yeri bir arastirin dilerseniz.