28haftaligim 20. Haftadan beri adet olcak gibi agrilarim var kullanmadigim ilac kalmadi, nidicard progestan magnezym gnde 2 ama yok yok nstde sanci cikmiyor. Bende mi bir anormallik var anlamiyorum cok rahatsz ediyor bu agri😭 yaz gunu usutmusum gbi agriyor ya