Sina Arkadaşlar merhaba 27+6 günlüğüz başm ağrıyor ama tansiyonm çkmş gbi kafamıntaşıyamıyorum acile gitmelimiyim iyi değil diyorlar tansiyon ne yapayım
ezos Sina canım allah korusun tam haftasindasin git bence için de rahat etsin bir kere de anlasilmiyormus ama sürekli düzenli takip gerekiyormuş
Semas Sina bende bu tansiyon derdinden muzdaribim özellikle sabahları uyandığımda gözlerim çok şişmiş oluyor sanırım tansiyondan bas agrısı desen Of 😫
NurDemir Yüksek tansiyon Allah korusun çok kötü sonuçları var.Bende olduğu için günde 6 defa ölçüm yapıp doktoruma gönderiyorum günde 3 tane ilaç alıyorum.Hiç beklemeden acile gidin lütfen.
NurDemir @Sina yani tansiyon şüpheniz varsa bugün gitmediyseniz bile mutlaka günlük ölçüm yapın.Eczanede ölçüm yaparlar.eğer yüksek çıkarsa doktorunuza söyleyin.Çünkü çok riskli bir durum.Ben sizin yerinizde olsam giderdim acile