Sonunda 2.hikayemi yazmaya vaktim oldu. Buraya ocak ayında tekrar katılmıştım ve şimdi tekrar ayrılıyorum. Benim ilk oğlum 36+6 da kordon dolayıp kalp atışlarında yavaşlama olduğu için erken gelmisti ve 1 hafta kuvezde kalmıştı hem solunum sıkıntısı hemde kanindaki enfeksiyondan dolayı 46 cm 2320 gr sezeryan doğmuştu. Ve ameliyat sırasında kıstım olduğunu gördü doktorum ki neyseki bi sıkıntı çıkmadı sadece oğluma kilo aldirmamisti . Şimdi gelelim bu dogumuma başından supriz olan bi hamilelikte ki öğrendiğimde oğlum 1 yaşındaydı. Hamileligim süresince bi sıkıntı çıkmadı hersey gayet güzeldi taki 35 haftaya kadar kasilmalarimdan dolayı 2 doz ciğer geliştirici vurundum ve 25 ağustosa gün aldım tam 38+0 gelecektim oğlum. Ama 36+1 de muayene gittiğimde boynuna kordon dolanmisti ve gevşekti doktorum pazartesi salı gel istersen alalım dedi ama eşimle ben beklemek istedik ilk oğlumda çok sıkıntılar cekmistik biraz kilo alsın istedik . Pazartesi günü hareketlerde azalma oldu ertesi gün salı günü tekrar hareketlerini hissetmeyince doktora gittik . Ve plasentasının yaşlandığını artık besin alamadığını öğrendik ve doktorumuz kararı ben veriyorum ve ameliyata alıyorum riske atamam dedi. Bizde tamam diyip tüm işlemleri başlattık. Odaya çıktım eşim eşyaları almak için eve gitti . Bende hemen bi duş alıp beklemeye başladım 2 dk sonra hemsire gelip hazirlanmami 5 dk aşağıya inecegimizi söyledi ben tabi korkmaya başladım yanımda kimse yok ailem 1 saat uzaklıkta neysek yola çıkmışlardı. Yatakta damar yolu açılıp sonda takıldı. Ve tam odadan çıkacağımız eşim geldi . Beni öpüp yolladı. Aşağı indik masaya aldılar ve öne doğru eğilip hareket etmemem söylendi ve iğne yapılmıştı. Sonra yavaş yavaş karincalanmalar başladı. Önümü örtüler anestezici benimle tüm detayları konuştu neler olabileceğini ve en ufak birseyi bile söylememi istedi. Aradan 5 dk sonra oğlumun sesini duydum kontrollerini yapıp yanına getirdiler ve abisinin aynisiydi öpüp kokladiktan sonra yukarı çıkardılar. Benimde tüm işlemlerin bitince bi odaya alıp 10 dk kendime gelmemi beklediler sonra odaya çıktım. Doktorum resimleri eşime yollamıştı. Odaya çıktığımda oğlum yoktu solunum sıkıntısı varmış ve 2 saat kuveze koydular. Sonr hemşireler beni giydirip gittiler Ve sonra oglum geldi sukur iyiydi .Bende 5 saat sonra ilk ayağa kalkış vardı hemşireler kaldırdı . Ağrım vardı ama umursamadan yürüdüm. Sonra her 2 3 saate kalkıp kendim yürüdüm. Şuan 5 günlük olduk ve 2 gün önce sarıldıktan 1 gece hastanede yattık şükür şimdi ikimizde iyiyiz sadece birazcık ağrılarım var sütüm şükür geldi ama doyurmuyor doktorun tavsiyesiyle mama da veriyoruz . Umarım hepiniz sağlıcakla bebislerinizi kucağınıza alırsınız.
Göktuğ 2435 gr 45 cm 36+4 dünyaya geldi 🥰🤲 okuyanlara şimdiden teşekkür ederim birazcık uzun oldu kusura bakmayin