ebrartmcksm Kızlar 10+3 teyim dün doktordaydım çok şükür elleri ayakları hareket ediyordu gayet sağlıklı ama akıntıdan biraz koyu kahverengiden biraz açık renkte leke geliyor. Daha önce iki düşük yaşadım progestan kullanıyorum. Sizde de böyle durumlar oldu mu ?