261018 19+2 de yatirdim . Çok küçük olduğundan bı kac sıkıntı çıkmıştı. Hastalık mı yoksa haftasından dolayı mı ( bazı şeyler küçük haftalarda çıkıp sonradan kayb olabiliyor ) görmek için 23+2 de tekrar çağırdı . O zaman gittim çok şükür sağlıklı bı sıkıntı yok . Hatta ikincisinde herşeyi daha netti . 19 haftalık erken ama 20 den sonra gidilebilir 22-23 en iyisi