BuseYK Merhabalar, 9+4 deyiz kontrole gittiğimizde doktorum rahmimin hafif kalp şeklinde olduğunu bebeğin sağ tarafta durduğunu,bu durumun düşük ve erken doğuma sebep olabileceğini söyledi.Bu gibi durumu olan anneler nasıl bir yol izlemeliyim sizce ?😏
Nr_avc3 BuseYK benim rahmim de kalp şeklinde ama benimki ileri derece de kalp şeklinde tıbbi adı uterus bicornuat şuan 27 haftalığım ben gittiğim tüm doktorlara söyledim hepsi de evet erken doğum riskin var ama olacak diye bir şey de yok dedi sonuçta rahim ikiz üçüz gebeliklere de kendini hazırlayan mucizevi bir organ hiç kendinizi buna adapte edip üzmeyin sağlıcakla kucağımıza alırız yavrularımızı inşallah ☺️
Ozge111 BuseYK banada öyle dediler kalp şeklinde diye şuan 33 hafta olduk henüz bir sorunla karşılaşmadık
angel4545 BuseYK valla aşağıda değildi ama kalpti 37 de doğum yaptım ama 3 hafta ilerden gidiyodu benim ona bağlıyorum doğum kismini
Anneolsamkeske BuseYK merhaba doğumunuz nasil geçti kalp şeklinde rahim ile bilgi verir misiniz lütfen 🙏🙏
BuseYK İnşallah alırız yavrularımızı,sizin için de sagsalim geçer🤲Peki 27 haftaya kadar hep yattiniz mi yoksa normal bir hamilelik süreci mi gecirdiniz ?
Nr_avc3 BuseYK Amin sağol canım normal bir hamilelik geçirdim canım tabiki asla kendini yorma dinlen ağır işler yapma çok fazla ayakta kalma eğer ki gerçekten yatarak bir şeyler önlenseydi doktorlar tüm gebelere sürekli yatın derdi
Taze_Anne34 Ozge111 Merabalar. Kalp şeklinde olmadı bebeğin doğum pozisyonunu etkiliyor mu doktor bundan bahsetti mi?
peri5860 Benim rahmimde perde var dediler. Düşük ya da erken doğum olur dediler. Ben birkaç doktora daha gittim biri var dedi biri yok vs. Rahim filmi cekilecektim cekilemeden hamile kaldım tekrar. Bebiş şimdi bir sağa gidiyor bir sola belki var belki yok bilmem ama şu anda 37. Haftamizdayiz. Ayrıca doktorun biri de ince çizgi gibi bir şey var demişti her kafadan bir ses çıkmıştı. Düşük yapınca da panik olmuştum haliyle gebe kalınca da sık sık doktora gittim bu korku ile.
BuseYK Anlıyorum içimi ferahlattiniz gerçekten hepinizden Allah razı olsun.🤲 Daha küçük olunca ve doktor birden söyleyince korktum tabi ama inşallah sagsalim geçer herşey hepimiz icin
BuseYK Merhabalar,doktorum sadece bana bu tarz durumlarda normal doğumun zor gerçekleştiğini,genel olarak sezeryan tercih edildiğini belirtti sadece