Ben de 39+0 ım bugün bakalım bekliyorum. Benim sancım da çıkmıyor. Sadece arada karnımın sertleşmesi ile yalancı sancılar oluyor. Karnım da aşağı indi hissediyorum, nefes almam rahatladı çünkü. Bugün kasığımda batma gibi var, bir de belim de hafif ağrı var.