Selamlar hanımlar 38 haftalık hamileyim dün gece saat 1’den 4’e kadar duraksız, aralıksız karın ve sırtımdan ağrı çektim. Bu ikinci hamileliğim normalde doğum sancıları belli aralıklarla gelip gider normal olan budur. Bu sürekliydi. Neyse 4’ü geçiyordu afedersiniz kustum ve kusmadan sonra ağrım hafifledi uyuyakaldım. Sabah uyandım hafif baş ağrısı başka hiçbir şeyim yoktu kahvaltıdan 1 saat sonra tekrar benzer sancım başladı ve az önce yine kustum sırtım ve karnımda sancılarım devam ediyor sırtımında üst bölgesi sancılanıyor kalçalara doğru ağrı yok kasıklarımda yok. Bu gibi durumları yaşayan var mı? Nedir bu? Yardımcı olursanız sevinirim.