3Tospikannesi Esrakckaa ben ilk aylarda da çok yedim çok şükür bişey olmadı yenmemesi mi gerekiyormuş bilmiyorum dışardan yemek vs söyleyince tutam tutam yiyordum 😁
Yyysssnn Maydanoz hamilelikte zararlı diye biliyorum canım öyle yemek içinde falan az olduğu için onlar sıkıntı değil de tutam tutam yenmez diye biliyorum
Aysenur-2019 Bi oturuşta bi demet yemezsen zaralı degil demişti doktorum yedim az az kahvaltı da bişey olmadı