Adnuf59 Haftadayım ikiz gebelik karnım çok kasılıyor öyle 10 dk falan değil dün gece 1 den 4 e kadar kasılı kaldı acile gittik nst ile baktılar normal dediler böyle uzun süreli kasılma yaşayanlar var mı? Bu haftalardan sonra normal diyorlar sancılar 70 e 100 e çıkıyor ama düzensiz olduğu için korkmana gerek yok diyorlar. İnş gerçekten normaldir.
Gamzegll Adnuf59 35+0 olduğum gece uzun süren kasılma sonucu gittim nst 100 oldu bekledim aniden doğum sancım geldi çok şiddetlendi kızlarımı doğurdum
Senbenimmucizem Adnuf59 35+3 bel ağrısı kasık ağrısı bende uyku felan kalmadı 2 hafta sonra için dr.sezeryan tarihi verdi ama 2 hafta bekleyebilirler mi bilmiyorum kasılma,ağrı sürekli oluyor dr.normal diyor ,🤷
Senbenimmucizem Gamzegll sağlıkla büyüsünler sağlık durumları nasıl bir sıkıntı var mı benm ağrılarım da arttı bizde 35 haftalıgz
Adnuf59 Senbenimmucizem kasılma olduğunda yatılmıyorda sanki karnımın içi kesiliyor gibi bi acı oluyor