balbadem1 Seval0Seval hep peş peşeyiz ama inşallah hep beraber seviniriz ben çok şişim acaba sizde mi öyle alt karnım patlayacak gibi
Seval0Seval balbadem1 şefaf ama böyle çok gelmiyor silince geliyor internetten baktım bu çıktı Şeffaf ve kokusuz olan vajinal akıntı, hamilelik belirtisi olarak sayılabilir.
Sedoliko MelodyFairy benim bugün 11.günüm iğneden sonra. İkinci çizgi çıktı ama emin olamadım iğne etkisi mi değil mi. Heyecandan ölecegim 🙈
Sedoliko MelodyFairy yarın sabah ilk idrarla tekrar deneyeceğim. Koyulaşma varsa kan vereceğim. Şimdi sabah olmasını nasıl bekleyeceğim onu düşünüyorum 🙈😀😀
MelodyFairy balbadem1 bilmiyorum ki her gün test yapıp takip etmek gerekiyor aslında ama ben bir kez yaptım daha yapmadım bilmiyorum etkisi ne zaman geçer
MelodyFairy Ben yarın bir kez daha yapmayı düşünüyorum çünkü beta hormonu çok değil ki silik çıktı bir kaç güne silinlr gibime geliyor