Doğumu memlekette düşünüyorum kayınvalidelerin orda orası beş saat yaşadığım yere özel araçla gideceğim ama 35 ten sonrası riskli deniyor 13 Eylül de düğüne gideceğiz eşime kalsa kal gelme diyor ama öylede iki ay fazladan kalmış olacağım (annemler 3 saat ama annem abime bakıyor hastahanede orda bakanım olmaz )🥹ve sürekli ayrı kalıyoruz zaten istemiyorum kalmak ama geri gelsem de 35 e fazla bişey kalmış olmayacak demem o ki 35 ten sonra yolculuk yapan oldumu