Htcdgrl Kızlar 2 3 gecedir düzensiz sancılarım oluyor dün aksam sarı mukus gibi bi akıntı geldi nisan diye tahmin ediyorum ama bu kız ne kadar sürede gelir süreci hızlandırmak icin neler yapabilirim cumaya kadar gelmezse cumartesi doktorumuz suniyle doğumu başlatıcak acıkcası suni yemek istemiyorum doğal sancılarım baslaması icin neler yapabilirim
Youngmotherr Htcdgrl bana da salıya kadar gelmezse suni vereceklerdi 40+3 de 2 gün önce sürpriz yapıp oğlum kendi sancımla doğdu. 😂 ben o günün sabahı yürüyüş yapmıştım geldim ilişki yaşadım ve gece suyum geldi bilmiyorum işe yaramış olabilir belki
[silindi] Htcdgrl yerleri sil çömelerek elinle merdiven in çık ilişkiye gir görebiliyorsan sıcak duşa gir duşta bekle hurma ye 🥰
fbulut97 Htcdgrl canım günlerdir yerimde durmuyorum denemediğim şey kalmadı hurma,squatlar,egzersizler,yürüyüşler. Maalesef bebiş istemezse gelmiyor bana da yarın suni sancı verilecek inşallah açıklığım artar yoksa sezaryen😕
Htcdgrl Youngmotherr ayy insallah benim bebişimde bi sürpriz yapar gelir bugün yarın inan suni yemek hic istemiyorum
Htcdgrl [silindi] bakalım bugün tüm tuslara basıcam elimden geldiğince inan beklemekten cok sıkıldım :(
Htcdgrl Nefised canım bilmiyorum bende googleden baktım nisan görüntüsüne genelde sarı ama dediğin gibide olabilir herkeste farklı dq olabilir
Htcdgrl fbulut97 insalllahh sağlıkla kavusursun bebeğine kuzum valla bakalim bizim nasıl ilerleyecek sürec
Guler9 Htcdgrl bende canım bende bugün bebek aşağı doğru baskı yapıyor kasıyor kendini umarım gelir 20-30 dk ya birde kasiklarim kasılıyor inşallah doğum belirtisidir diyorum
Htcdgrl Guler9 bebeğin kendini toplaması seklinde mi oluyor kasılmaların ne sekilde oluyo acaba canım
Guler9 Htcdgrl evet Sanki topluyor gibi rahimde baskı oluyor nefes alamıyorum ama 15 sn falan suruyor sonra hicbisey yokmuş gibi geciyor 15-20 dk da bi bu şekilde
Htcdgrl Guler9 Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin bende suan hic bir belirti yok gibi bakalım hayırlısı olsun gerçekten beklemek zor :((